🚚 Безплатна доставка за поръчки над 99лв.

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ на 24home.bg

1. ПРЕДМЕТ

Настоящият Документ представлява общите условия или условията на ползване на 24home.bg, които уреждат правилата за използването на 24home.bg, включително сключването на договор за покупко-продажба с Продавача.

2. ДАННИ ЗА ПРОДАВАЧА

2.1. „Тайтън Трейд“ ЕООД е дружество с рег. № в Търговския регистър на България ЕИК 205593072, ДДС №BG205593072, със седалище и адрес на управление в България, област София, община Столична, гр. Банкя 1320, ул. Пейо Яворов 25А, с управител Богослав Добринов, с адрес за кореспонденция България, област София, община Столична, гр. София, 1618, ул. Коломан 6.

2.2. Можете да се свържете с 24home.bg на посочения по-горе адрес, на телефон 0898 61 52 52 или на и-мейл адрес info@24home.bg.

3. ДЕФИНИЦИИ

3.1. Купувач – физическо лице, юридическо лице или друго правно образувание, което си създава акаунт на Платформата, прави поръчка и сключва договор за покупко-продажба от разстояние.

3.2. Продавач – наричан за краткост 24home.bg.

3.3. Сайт – електронния магазин, хостван на уеб адреса 24home.bg и неговите поддомейни

3.7. Акаунт – раздел от Платформата, формиран от имейл адрес и парола, който позволява на Купувача да изпрати Поръчка и който съдържа информация относно Купавача/Потребителя и историята на някои от действията му в Платформата (Поръчки, данъчни фактури и др.). Потребителят е отговорен и обезпечава цялата информация, въведена в Акаунта да е вярна, пълна и актуална.

3.8. Любими продукти – раздел в акаунта, който позволява на Купувача/Потребителя да създаде свои списъци от Стоки и Услуги, които желае да следи във връзка с евентуални покупки чрез използване на услугата, предлагана от Продавача за следене на Стоки и Услуги посредством получаването на Търговски Съобщения от негова страна.

3.9. Списък – секция в раздел „Любими продукти“, в която Купувачът/Потребителят може да добавя продукти, от които се интересува

3.10. Количка – секция в Акаунта, която позволява на Купувача/Потребителя да добавя Стоки или Услуги, които желае да купи към момента на добавянето им или на по-късен етап; в случай, че Стоките и Услугите не са купени към момента на прибавянето им чрез направата на Поръчка Купувачът / Потребителят ще се възползва от услугата на Продавача за проследяване на Стоките и Услугите посредством получаване на Търговски съобщения от Продавача

3.11. Поръчка – електронен документ, представляващ комуникационна форма между 24home.bg и Клиента, чрез който Клиентът заявява на 24home.bg, през Платформата, намерението си за купуване на Стоки от Платформата.

3.12. Стока(-и) / Услуга(и) – всеки продукт или услуга, находящи се на Платформата, включително продукти и услуги, споменати в Поръчката, които се предоставят от Продавача в резултат на сключен Договор.

3.13. Кампания – всяко рекламно съобщение, целящо популяризирането на Платформата, марката 24home.bg или определени Стоки или Услуги, които се предлагат в ограничени наличности, освен ако в търговското съобщение изрично не е упоменато обратното, за определен период от време, посочен от Продавача.

3.14. Договор – представлява сключения от разстояние договор между Продавача и Купувача за покупко-продажба на Стоки през Платформата, неразделна част от който са настоящите общи условия за ползване на Платформата.

3.15. Съдържание

• цялата информация на Платформата, която е достъпна чрез връзка с Интернет и използване на устройство, имащо връзка с Интернет;

• съдържанието на всяко съобщение от страна на Купувача към Продавача, изпратено посредством електронни средства и/или всякакви други достъпни комуникационни средства;

• всякаква информация, предоставена, по всякакви начини, от страна на служител/сътрудник на 24home.bg на Клиента чрез електронни или други средства за предаването й от разстояние;

• информацията, свързана със Стоките и/или прилаганите тарифи от Продавача в определен период от време;

• информацията, касаеща Клиентите и свързана със Стоките и/или приложимите тарифи от трети лица, с които Продавачът има сключени под някаква форма патньорски договори;

• данни относно Продавача.

3.16. Търговски съобщения – всеки вид съобщение, изпратено чрез електронни комуникационни канали (като електронна поща, SMS, пуш на мобилно устройство / уеб пуш и т.н.), съдържащо обща и тематична информация, информация относно подобни или подходящи продукти към купуваните, информация относно оферти или промоции, информация относно Стоките и Услугите, добавени в секцията “Акаунт/ Моята количка” или в секцията “Акаунт/ Любими”, както и други търговски съобщения като пазарни и потребителски проучвания.

3.17. Транзакция – действието от страна на 24home.bg по възстановяване на платена от Купувача сума в резултат на разваляне, прекратяване, отказ или несключване на договор за покупко-продажба през Платформата, осъществявано единствено по банков път.

3.18. Спецификации – всички характеристики и/или описания на Стоките, така както са посочени в описанието им.

4. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ

4.1. Общите условия на 24home.bg обвързват всички Клиенти/Купувачи/Потребители на Платформата.

4.2. Всяко използване на Платформата означава, че Вие сте (а) се запознали внимателно с общите условия за използването й и (б) сте се съгласили да ги спазвате безусловно.

4.3. 24home.bg си запазва правото да актуализира и изменя Общите условия на Платформата периодично, за да отразява всякакви промени на начина, по който уебсайта функционира и условията или всякакви промени на законовите изискавния. Документът може да се противопостави на Клиентите/Потребителите/Купувачите от момента, в който е публикуван на Платформата. В случай на такава промяна нище ще публикуваме на Платформата изменената версия на Документа, поради което Ви молим периодично да проверявате съдържанието на настоящия Документ. Към всяка сделка през Платформата се прилагат общите условия, които са били в сила към момента на сключването на договора за разстояние между Купувача и Продавача.

4.4. Ако някоя от разпоредбите на настоящите общи условия за ползване на Платформата се окажат недействителни или неприложими, независимо от причината за това, то това не влече недействителността или неприложимостта на останалите разпоредби.

4.5. 24home.bg полага сериозни усилия, за да поддържат точността на информацията, представена в Платформата. Въпреки това, като се има предвид възможните технически грешки или пропуски в тази информация, 24home.bg уточнява, че изображенията на продуктите имат илюстративен и насочващ характер, съответно доставените продукти могат да се различават от изображенията.

4.6. Възможно е, поради ограниченото пространство и последователната структура на информацията, описанията на продуктите да бъдат понякога непълни. Въпреки това, от 24home.bg се стремим да предоставим най-подходящата и важна информация.

4.7. Всички стоки, включително тези в промоция/намаление се продават и доставят до изчерпване на количествата дори това да не е изрично отбелязано в Платформата.

4.8. Платформата може да съдържа линкове към други сайтове. 24home.bg не носи отговорност за политиката на поверителност на уебсайтове, които не администрира, както и за друга информация, съдържаща се в тях.

5. СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

5.1. Клиентът заявява желанието си да поръча и купи Стока през Платформата като направи Поръчка по електронен път или по телефона и която съответно се регистрира от самия него или чрез служител на 24home.bg по телефона от негово име.

5.2. 24home.bg ще изпрати уведомление до Клиента за регистриране на Поръчката в системата му, което няма смисъла на приемане, потвърждаване или поемане на ангажимент за изпълнението й. Това уведомление 24home.bg прави по електронен път (имейл) или по телефона.

5.3. Затова Продавачът има правото да не достави част или всички Продукти от Поръчката по различни обективни причини, включително но не само поради изчерпване на складовата им наличност. При всички случаи 24home.bg уведомява за това Клиента чрез имейл или по телефон. При това положение единствената отговорност на Продавача е да върне евентуално получената предварително цена (авансово плащане) на Купувача.

5.4. Договорът за покупко-продажба от разстояние между Продавача и Купувача се смята за сключен към момента на получаването от страна на Купувача на електронната му поща и/или чрез телефонно обаждане или SMS, изпратен на телефона му за уведомление, че Продуктът от Поръчката е готов за изпращане към Купувача.

5.5. Договорът за покупко-продажба, сключен между Купувача и Продавача, се състои от настоящите общи условия и всякакви евентуални допълнителни договорки между тях, възникнали в хода на кореспонденция по телефон, е-мейл, вайбър или друг канал за комуникация използват от Купувача, за да се свърже с Продавача. 

6. ПОЛИТИКА ЗА ОНЛАЙН ПРОДАЖБА

6.1. Достъпът до Платформата с цел регистрация на Поръчка е позволен на всеки Потребител.

6.2. 24home.bg си запзва правото по свое усмотрение да ограничи достъпа на който и да е Потребител/Купувач до реализиране на Поръчка и/или до някой от възможните платежни методи, ако сметне, че това би било в ущърб на 24home.bg по какъвто и да е начин. При това положение единственото право на Клиента е да се обърне към отдел „Обслужване на клиенти“ на 24home.bg, за да бъде информиран относно причините, които са довели до прилагането на посочените по-горе мерки. 24home.bg не носи отговорност за каквито и да е вреди, които Клиентът е претърпял или може да претърпи в следствие на това решение, независимо от неговата правилност или основателност.

6.3. Комуникацията с Продавача може да се осъществи чрез директна с него връзка или на посочените на Платформата начини за контакт в раздел „Контакти”.

6.4. В случай на необичайно голям трафик в интернет мрежата, 24home.bg си запзва правото да изисква от Клиентите да въвеждат ръчно валидиращите кодове тип captcha, с цел защита на публикуваната информация в Платформата.

6.5. 24home.bg може да публикува рекламна или промоционална информация за Стоките и/или Услугите за предлаганите от него промоции на Платформата, за определен период от време.

6.6. Всички цени на Стоките на Платформата са крайни, обявени са в лева (BGN) с включено ДДС и всички други изисквани по закон данъци или такси.

6.7. В случай на онлайн плащания или плащания по банков път, Продавачът не носи каквато и да е отговорност за каквито и да е разходи във връзка с такси, комисионни или други допълнителни плащания, направени от Купувача или неговата банка по повод на самата транзакция, както и в случаите на обмен на валута, прилагани от банката, издала картата на клиента в случаите, в които валутата е различна от BGN. Разходите, свързани с подобни плащания са единствено за сметка на Купувача. Затова 24home.bg препоръчва на своите клиенти на направят справка при своята банка за евентуални допълнителни такси, които биха могли да им бъдат начислени при онлайн плащания или такива чрез банка.

6.8. Всички изображения, поместени на Платформата имат единствено за цел да създадат известна представа за типа на предлагания Продукт, а не да го представят точно. Съответно, възможно е някои от изображенията на Продуктите в Платформата (статични/динамични изображения/ мултимедийни презентации/ т.н.) да не отговарят на външния вид на съответния Продукт. Продавачът няма да носи отговорност за такива несъответствия.

7. ИЗПОЛЗВАНЕ НА ПОДИЗПЪЛНИТЕЛИ

Продавачът има право да използва подизпълнители за изпълнението на задълженията си по договора за покупко-проджба от разстояние, сключен чрез Платформата без да е необходимо да уведоми или получи съгласието на Купувача за това. Продавачът ще носи отговорност за действията на тези подизпълнители като за свои.

8. ПРАВОТО НА ИНТЕЛЕКТУАЛНА И ИНДУСТРИАЛНА СОБСТВЕНОСТ

8.1. Съдържанието, съгласно определението в глава „Дефиниции“, включително, но не само логата, всякакви графични изображения или надписи, търговските символи, динамичните символи, текстовете и/или мултимедийното съдържание на Платформата, са изключителна собственост на 24home.bg.

8.2. 24home.bg има и си запазва всички права върху интелектуалната собственост, свързани по някакъв начин с Платформата, независимо дали са негови собствени или получени чрез договорни лицензии или по какъвто и да е друг законосъобразен начин.

8.3. Нищо в сключения между 24home.bg и Купувача договор от разстояние няма да се счита като разрешение от страна на 24home.bg последният да копира, разпространява, публикува, предоставя на трети лица, променя по какъвто и да е начин каквато и да е част от Съдържанието, включително но не само съдържанието на търговските марки, логата, мултимедийното съдържание на Платформата или описанията на Продуктите по какъвто и да е начин, включително чрез въвеждането на каквото и да било външно за Платформата съдържание, премахването на знаците, обозначаващи правото на собственост на 24home.bg върху Съдържанието. Клиентът няма право и да прехвърля, продава, разпространява материали, създадени чрез възпроизвеждане (копиране), изменение или публикуване на Съдържанието, освен с изричното съгласие на 24home.bg.

8.4. Клиентът може да копира, прехвърля и/или използва Съдържанието само за лични нетърговски цели, само в случаите, в които това не противоречи на предвиденото в настоящата глава от този документ.

8.5. Клиентът има право да използва Съдържанието за търговски цели единствено и само, ако е получил писменото съгласие на 24home.bg за това и само до частта от Съдържанието, до начина и степента на използването й, както и във времевите граници, за които това съгласие е дадено изрично. Всяко последващо или различно използване на Съдържанието ще се счита за нарушаване на настоящия договор между 24home.bg и Клиента и за нарушаване на правата на интелектуална собственост на 24home.bg, който има право да потърси отговорността на Клиента за това.

8.6. Простото изпращане до Клиента или рефериране към Съдържанието или части от него от страна на 24home.bg няма да се счита за съгласие от страна на 24home.bg да позволи на Клиента да използва Съдържанието или части от него за свои цели, различни от личните му нужди, независимо от средството за комуникация, използвано от 24home.bg.

8.7. Забранена е всякаква употреба на Съдържанието за други цели освен изрично позволените в настоящите общи условия или в друго изрично писмено съгласие, дадено от 24home.bg.

9. ПОРЪЧКА

9.1. Клиентът може да прави Поръчки на Платформата чрез добавянето на желаните Продукти за покупки, следвайки стъпките, указани в Платформата, за да завърши и изпрати съответната Поръчка.

9.2. Всяка добавена в Количката Стока може да бъде купена, ако е налична. Добавянето на Стока в Количката за покупки, без Поръчката да бъде приключена не води до регистрацията на поръчката и автоматичното запазване на Стоката.

9.3. За стоки които са с етикет „с Предварителна заявка“, или стоки които не се намират в склада на 24home.bg в гр. София, Продавачът има право да изисква заплащане на аванс от 10% от стойността на продукта при направена Поръчка от страна на Клиента. 

9.4. Потвърждавайки Поръчката, 24home.bg потвърждава доставката само на броя от съответната Стока в регистрираната поръчка. Останалите бройки от въпросния Продукт ще бъдат допълнително потвърдени или отказани в зависимост от наличните количества.

9.5. Клиентът се задължава и отговаря за това всички данни, които е предоставил на 24home.bg във връзка с Поръчката да са верни, пълни и точни към датата на изпращането на поръчката. Клиентът дава разрешение на 24home.bg да предостави тези данни на съответния подизпълнител, чрез който 24home.bg ще изпълни поръчката.

9.6. С изпращането на поръчката Клиентът/Купувачът разрешава на 24home.bg да се свърже с него пo всякакъв възможен начин, когато това се налага във връзка с направената поръчка или сключения Договор.

9.7. Продавачът има право да откаже да изпълни (да анулира) направената от Клиента Поръчка, за което следва да уведоми Клиента. Анулирането на поръчката не влече каквато и да е отговорност или последващо задължение на някоя от страните спрямо другата във връзка с нея и съответно никоя от тях няма право да търси от другата обезщетение за анулирането й в следните случаи:

• неприемане от страна на банката-издател на Клиента на транзакцията при онлайн плащане;

• осъществяване на паричната трансакция, което да не доведе до постъпване на средства по сметка на Продавача при онлайн плащания;

• предоставените от Клиента данни в Платформата са непълни и/или грешни;

• Продавачът е направил три неуспешни опита да достави поръчания от Клиента Продукт.

9.8. Купувачът ще поеме всички преки разходи по връщането на Продукти, предлагани от 24home.bg в случай, че се откаже от Договора от разстояние и заяви това в срока за отказ, предоставен му от 24home.bg. Този срок започва да тече от датата на получаването на купения Продукт от Купувача или трето лице, различно от превозвача. Клиентът следва да върне Стоката на адреса посочен от 24home.bg, като междувременно уведоми Продавача за това на info@24home.bg или на телефон 0898 615252. 

9.9. Продавачът се задължава да възстанови платената цена на Договора, сключен от разстояние, от който Купувачът се е отказал в рамките на 14 (четиринадесет) дни от датата, на която е постъпило доказателство от Купувача, че последният е върнал съответната Стока. Сумата ще бъде възстановена както следва без това да доведе до някакви допълнителни разходи за Купувача като 24home.bg възстановява сумите по банкова сметка изпратена в писмен вид на е-мейл или вайбър съобщение. Като 24home.bg не носи отговорност ако Купувачът е изпратил погрешна сметка или в изписването й е объркал някой символ. 

9.10. Право на отказ от сключения договор от разстояние и връщане на стока имат всички Купувачи по отношение на стоките, предлагани от 24home.bg, при положение, че бъдат върнати на Продавача запечатани.

10. СТОКИ/УСЛУГИ, ЗА КОИТО КУПУВАЧЪТ НЯМА ПРАВО НА ОТКАЗ

Купувачът няма право да се откаже от сключения Договор в следните случаи:

• при доставка на стоки, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от Продавача и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;

• при доставка на Продукти, изработени по поръчка на Купувача или съобразно неговите индивидуални изисквания;

• при доставка на Продукти, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;

• при доставка на запечатани Продукти, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;

• при доставка на Продукти, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;

• при всички други случаи, предвидени със закон.

11. ПОВЕРИТЕЛНОСТ

11.1. Клиентът/Потребителят се съгласява, че като предоставя каквито и да е свои лични или други данни на 24home.bg, той се съгласява, че те могат да бъдат използвани от последния за следните цели: (1) поддържане на акаунта на Клиента/Потребителя, включително регистриране на поръчки, изпращане на поръчани продукти, осъществяване на поръчаните услуги, фактуриране, разрешаване на спорове с Клиенти/Потребители/Купувачи по повод техните Поръчки или разглеждане на исканията им; (2) изпращане на Търговски съобщения или периодични уведомления по и-мейл или чрез SMS; (3) осъществяване на пазарни проучвания, проследяване и наблюдение на продажбите и клиентското/потребителското поведение.

11.2. Клиентът/Потребителят/Купувачът се съгласява да предостави на 24home.bg неограничен по обем и време достъп върху всякакви материали и информация, които изпраща на Продавача чрез или във връзка със Платформата, назависимо дали е направил Поръчка и осъществил сделка през Платформата. 24home.bg има правото да използва, възпроизвежда, публикува, променя, предава и разпространява тази информация или материали. Клиентът изрично се съгласява, че 24home.bg може свободно да използва и обработва за свои цели идеите, концепциите или ноу-хауто, които Клиентът му е предоставил по какъвто и да е начин през или във връзка със Платформата или действията/бездействията, които Клиентът е осъществил през или във връзка със Платформата. 24home.bg няма задължение да пази така получената информация като поверителна, доколкото това не му се вменява в задължение от действащото законодателство.

11.3. С предоставянето на свои данни на 24home.bg (включително и-мейл) Клиентът /Потребителят/Купувачът дава изричното си съгласие с него да се свързват 24home.bg или трети лица, партньори на 24home.bg, които са куриери, доставчици на маркетинг услуги, държавни, общински или неправителствени агенции или дружества от сферата на застраховките или финансовите услуги, когато това е предвидено от конкретното законодателство, както и други дружества, с които 24home.bg може да разработи общи програми за офертиране на Стоките на пазара и др.

11.4. С предоставянето на свои лични данни на 24home.bg Клиентът/Потребителят/Купувачът дава изричното си съгласие те да бъдат включени в база данни на 24home.bg, и дава изричното си и еднозначно съгласие тези данни да бъдат съхранявани, използвани и обработвани съгласно целите, упоменати в т. 11.1.

12. ТЪРГОВСКИ СЪОБЩЕНИЯ

12.1. В момента, в който Клиентът си създаде акаунт в Платформата, има възможността да изрази съгласието си за получаване на Търговски съобщения.

12.2. Купувачът/Потребителят може да се откаже си от съгласието си, дадено на Продавача за получаване на Търговски съобщения, който отказ може да изрази по всяко време, като промени настройките в Акаунта си в „Моите абонаменти“ или като се свърже с Продавача.

12.3. Отказът за получаване на Търговски съобщения не означава автоматичен отказ от даденото съгласие за сключване на настоящия договор.

12.4. След добавянето на Стоки или Услуги в следната секция в Акаунта:

12.4.1. „Моята количка“, Продавачът ще уведомява Купувача /Потребителя относно:

• Промяна на цената на Стоките или Услугите в секцията „Моята количка“

• Препоръки за Стоки, които са подобни на тези, добавени в секцията „Моята количка“

• Наличието на Стоки в секцията „Моята количка“

12.4.2. „Любими“, Продавачът ще уведомява Купувачът / Потребителят относно:

• Промяна на цената на Стоките или Услугите, добавени в секцията „Любими“

• препоръки за Стоки или Услуги, подобни на тези, добавени в секцията „Любими“

• Наличност на Стоки

12.5. След покупката на Стока или Услуга, 24home.bg ще изпрати на Купувача / Потребителя търговски съобщения относно:

• Предложения за Стоки или Услуги, препоръчвани да бъдат използвани заедно с купената Стока или Услуга

12.6. Клиентът / Потребителят може да се отпише по всяко време от получаването на Търговски съобщения съгласно чл. 12.2 по-горе като кликне върху линка за отписване, публикуван в търговските съобщения, получени от 24home.bg или като се свърже с 24home.bg за тази цел.

12.7. Освен това ние може да използваме Вашите данни за пазарни и потребителски проучвания. Ние не използваме данните, събрани в контекста на пазарни и потребителски проучвания за рекламни цели. Детайлна информация (особено относно оценката на публикациите Ви) може да намерите в контекста на съответното проучване или на мястото, където правите публикациите си. Вашите отговори на потребителските проучвания не се изпращат на трети страни, нито се публикуват. Може да възразите срещу използването на данните Ви за пазарни проучвания по всяко време безплатно чрез кликане на линка за отписване, публикуван във всяко съобщение или като се свържете с 24home.bg.

13. ФАКТУРИРАНЕ – ПЛАЩАНЕ

13.1. Цените на Стоките, обявени в Платформата, са крайни и включват ДДС, както и всички други данъци и такси, предвидени в действащото българско законодателство.

13.2. Цената, начинът на плащане и срокът за плащане при издаване на фактури са посочени във всяка Поръчка.

13.4. В случай че в акаунта на Потребителя има запаметени повече от един адрес, доставката ще бъде изпратена на този, който е посочен като основен.

13.5. Купувачът е длъжен да предостави цялата необходима информация за издаването на фактурата в съответствие с действащото българско законодателство.

13.6. Продавачът ще издаде на Купувача фактура за поръчаните и доставени Продукти въз основа на инфромацията, предоставена от Купувача. Ако клиентът изрично не предостави конкретни данни за фактуриране, за фактурата се използват наличните данни в клиентската поръчка.

13.7. 24home.bg издава фактура за всяко плащане по Поръчка, чрез която Купувачът си е купил Продукт, предлаган на Платформата от 24home.bg. Купувачът е съгласен да получава такава фактура по електронен път чрез изпращането й по електронна поща.

13.8. С цел правилното съставяне на фактурата за съответната Поръчка, Клиентът/Потребителят е длъжен непрекъснато да актуализира данните в акаунта си. Той е длъжен да прегледа информацията, посочена в съответната Поръчка, за да се убеди, че тя е пълна, вярна и точна.

13.9. В случай че в акаунтът на Клиента/Потребителя има запаметени повече от един адрес, доставката ще бъде изпратена на този, който е посочен като основен.

14. ДОСТАВКА НА СТОКИ

14.1. Продавачът се задължава да доставя поръчаните и купени Продукти сам или чрез куриерска или спедиторска компания на адрес, посочен от Купувача или в офис на куриерската фирма, в зависимост от избора на Купувача.

14.2. Продавачът ще осигури подходящото опаковане на Продуктите и изпращането на съпътстващите документи. Ако по някаква случайност в пратката не се съдържа необходим към поръчания продукт документ, то моля да се свържете с нас на имейл info@24home.bg или телефон 0898 61 52 52 и ние ще направим всичко възможно, за да Ви го осигурим възможно най-бързо.

14.3. Условията на доставката за продуктите, предлагани от 24home.bg се намират на инфо страницата на Платформата „Доставка“.

15. ГАРАНЦИИ

15.1. Продавачът предлага всички Стоки на Платформата с гаранция за съответствие на стоката с Договора в съответствие с действащото законодателство. Изключение правят някои категории стоки, които поради естеството си не могат да имат гаранция.

15.2. Някои от Стоките са с гаранционни сертификати, издадени от производителя, а други са издадени от 24home.bg.

15.3. Гаранционните сертификати, издадени от самия 24home.bg, могат да бъдат намерени в плик придружаващ всяка доставена поръчка/стока.

15.4. Поправката/ремонтът на продукти извън гаранционния срок или в рамките на този срок, но при положение, че задължението на Продавача да приведе стоката в съответствие с Договора за продажба е отпаднало на каквото и да е основание, подлежи на заплащане от страна на Купувача и се извършва в срок, уговорен между страните.

15.5. Относно рекламации и оплаквания, свързани с купената стока и/или услуга, Купувачите следва да се свържат с отдел „Обслужване на клиенти“ на посочените данни за контакт в настоящите Общи условия. Всеки купувач може да направи своята рекламация и като попълни стандартния формуляр за улесняване упражняването на правото на отказ съгласно Закона за защита на потребителите и го изпрати по и-мейл. Формулярът може да копирате от тук:

СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ

До ………………………

/името на търговеца/

……………………………………………………………………..

/адрес, ЕИК/

С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки/услуги:

…………………………………………………. /описание на продукта/

Стоката е поръчана на ………………….

Стоката е получена на …………………. /посочва се датата на получаване от потребителя/

………………………………………………………………………../Име на потребителя/

гр./с……………………………………………………………. /Адрес на потребителя/

………………. …………………………….

/Дата/ /Подпис на потребителя

16. ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА СОБСТВЕНОСТТА

Собствеността на Стоките ще бъде прехвърлена от Продавача с предаването им на Купувача, след извършване на плащането от негова страна. Предаването на Стоката ще се удостоверява с подписа на Купувача на транспортния документ, предоставен от куриера.

17. ОТГОВОРНОСТ

Продавачът не носи отговорност за каквито и да било претърпени от Купувача вреди, настъпили в резултат на форсмажорни обстоятелства или такива, които са извън контрола на Продавача.

18. ОБРАБОТКА НА ЛИЧНИ ДАННИ.

Моля, прегледайте политиката за защита на лични данни, която е част от този Документ и може да видите тук.

19. ИЗПОЛЗВАНЕ НА БИСКВИТКИ.

Моля, прегледайте политиката за използване на бисквитки, която е част от този Документ и може да видите тук.

20. ФОРСМАЖОРНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА

21.1. Нито една от страните няма да носи отговорност за неизпълнението на договорните си задължения, ако подобно неизпълнение се дължи на форсмажорно обстоятелство. Форсмажорно обстоятелство е непредвидимо събитие, извън контрола на страните, което не може да бъде избегнато.

22.2. Ако в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на съответното събитие, то не спре, всяка от страните има правото да уведоми другата страна, че прекратява Договора без да дължи на другата обезщетения за каквито и да е евентуално претърпени вреди.

23. ПРИЛОЖИМО ПРАВО – ЮРИСДИКЦИЯ

Настоящият договор е предмет на българското законодателстово. Евентуалните спорове, възникнали между 24home.bg и Kлиенти ще се разрешат по взаимно съгласиe или ако това е невъзможно, споровете ще бъдат решавани пред компетентните български съдилища.

Настоящият Документ представлява общите условия или условията на ползване на 24home.bg, които уреждат правилата за използването на 24home.bg, включително сключването на договор за покупко-продажба с Продавача.

Информация за бисквитки

1. Политика за използване на бисквитки и други подобни технологии


Тази политика се отнася до „бисквитките“ и други подобни технологии, използвани, според случая, в уеб сайтове и приложенията управлявани от 24home.bg.

Бисквитките се използват за следните цели:

 – за функционирането на сайта,

 – за анализ на поведението на посетителите на сайта,

– за реклама.

Тази политика се допълва от политика на 24home.bg по отношение на защитата на личните данни като цяло и Общите условия и реда на сайта, които ние Ви препоръчваме да прочетете, включващи допълнителната полезна информация, включително по отношение отговорностите на Отговорника по защита на личните данни в 24home.bg, всички цели на обработката на лични данни от страна на 24home.bg, Вашите права, както и техните ограничения и изключения и т.н.
Адекватната защита на личните данни е важна задача за 24home.bg. Нашето желание е да бъдем максимално ясни и прозрачни при решаването на въпроса и справянето на 24home.bg с него. За всякакви въпроси, моля свържете се с нас на info@24home.bg. 

2. Какво представляват бисквитките? 

„Бисквитката“ са малки текстови файлове, състоящи се от букви и цифри, които ще бъдат запазвани на Вашия компютър, мобилен телефон или друго терминално оборудване на потребителя, през което той осъществява достъп до интернет. Бисквитката се инсталира чрез искане, подадено от терминала на потребителя към сървъра на 24home.bg или на сървъра на трето лице.
 
3. За какво се използват бисквитките?

Тези файлове правят възможно, като цяло, разпознаването на терминала на потребителя и представянето на съдържанието по начин, който е от значение, адаптирано към предпочитанията на потребителя. Бисквитките гарантират, че потребителите ще си прекарат добре и подпомагат усилията на 24home.bg да предоставя услуги, които са възможно най-добре пригодени към потребители, например относно предпочитанията за онлайн поверителност, кошницата с покупки или подходящи реклами. Също така, те се използват при подготовката на анонимни обобщени статистически данни, които ни помагат да разберем как потребителите се възползват от нашите интернет страници, което ни позволява да подобрим структурата и съдържанието, без да идентифицираме всеки отделен потребител.

4. Какви бисквитки използваме?

Ние използваме два вида бисквитки: сесийни и постоянни. Сесийните бисквитки са временни файлове, които остават в терминал до завършването на потребителската сесия или затваряне на приложението. Постоянните бисквитки остават на терминала на потребителя за срока, определен от параметрите на бисквитката или докато не се изтрият ръчно от потребителя.

5. Как се използват бисквитките от този сайт?


Посещение на този сайт може да оставят следните типове бисквитки:

– Бисквитките са строго необходими за работата на сайта

– Бисквитки за анализ

– Бисквитки за реклама.

 
Бисквитките и/или другите строго необходими подобни технологии са от съществено значение за правилното функциониране на сайта, бидейки зададени на Вашето устройство при влизането в уеб сайта или в резултат на действия, извършвани в сайта, според случая. Можете да настроите браузъра си да блокира „бисквитките“, но в този случай, някои раздели на сайта няма да работят правилно.
Другите категории бисквитки имат роля, която е показана в раздел 12.

6. Съдържат ли бисквитките или подобните технологии лични данни?

Бисквитките или другите подобни технологии, сами по себе си, не изискват лична информация, за да се използва и в много случаи, дори не идентифицират личността на интернет потребителите. Има обаче ситуации, когато личните данни могат да бъдат събирани чрез използването на бисквитки за улесняване на някои функции на потребителя или да предоставят на потребителя усещане, което е пригодено да неговите предпочитания. Тези данни са шифровани по начин, който прави невъзможен неоторизирания достъп до тях. 
 
7. Какви са другите подобни технологии?

Има и други технологии, които могат да бъдат използвани за същите цели като на бисквитките. 24home.bg използва като подобна технология Local Storage.

8. Блокирането на бисквитки

Ако искате да блокирате бисквитките, някои функции на сайта ще бъдат спрени, а това може да създаде някои неизправности или грешки при използването на нашия сайт. Например, блокирането на бисквитките може да Ви попречи да:

– купувате онлайн

– да се идентифицирате при влизане във Вашия профил

В случай, че сте съгласни с тези ограничения и искате да блокирате бисквитки, следвайте инструкциите по-долу:

– Повечето браузъри са настроени по подразбиране да приемат „бисквитки“, но можете да промените Вашите настройки за блокиране на някои или всички бисквитки. 
– Изберете Вашия браузър от списъка по-долу, за да покажете инструкциите, които трябва да следвате, след като отворите браузъра.  


Microsoft Internet Explorer 9 (операционна система Windows 7)

щракнете върху иконата за настройки (горе вдясно)

щракнете върху Опции за интернет

Щракнете върху Поверителност и след това изберете опциите

Щракнете на Прилагам и след това на ОК, за да съхраните предпочитанията си

Google Chrome

– Щракнете върху иконата с ключ и изберете Опции от списъка

– Щракнете върху раздела „Разширени настройки“

– Щракнете върху настройки на съдържанието от раздел Поверителност.

– Изберете настройките, които искате 

– Щракнете върху X, за да затворите

Сафари

– Изберете Предпочитания

– Щракнете върху панела за поверителност

– Изберете настройките, които искате 

– Щракнете върху X, за да затворите

Mozilla Firefox

– Изберете Инструменти от главната лента, след това Опции

– Щракнете върху раздел Поверителност

– Изберете настройките, които искате 

– Щракнете върху ОК, за да затворите

Връзките горе не принадлежат на никой от сайтове на 24home.bg и ние не носим отговорност за тяхното съдържание.

9. Управлението на преференции за разполагането на бисквитки 

По принцип, едно приложение, използвано за достъп до уеб страници позволява съхраняването на бисквитки или подобни технологии на терминала по подразбиране. Те се съхраняват за периодите описани в таблицата в Раздел 11 от по-долу. Тези настройки могат да бъдат променени по такъв начин, че автоматичното управление на бисквитките да бъде блокирано от Вашия уеб браузър или потребителят трябва да бъде информиран, когато бисквитките бъдат изпратени до терминала. Подробна информация за възможностите и начините на управление на бисквитките могат да бъдат намерени в зоната на настройките на приложението (уеб браузъра). Ограничаването на използването на бисквитки може да засегне някои от функционалностите на сайта. 
 
10. Защо бисквитките и/или другите подобни технологии са важни за Интернет?
Бисквитките и/или другите подобни технологии заемат централно място за ефективното функциониране на интернет, подпомагайки да се създаде едно приятелско насочено усещане и престой, който да е адаптиран към интересите и предпочитанията на всеки потребител. Отказът или Деактивирането на бисквитки може да направи някои сайтове или части от сайтове да не могат да бъдат използвани.
Деактивирането на бисквитките не означава, че вече няма да получавате, съгласно законодателство, онлайн реклама, а само това, че тя вече няма да бъде в състояние да взима предвид Вашите предпочитания и интереси, видими от Вашето поведение при сърфиране в Интернет.
Примери за важна необходимост от използване на бисквитки (при които не се изисква разрешение на потребителя през профила):

– Съдържание и услуги, съобразени с потребителските предпочитания – категории продукти и услуги.

– Оферти, съобразени с интересите на потребителите

– Запаметяване на пароли

– Запаметяване на филтрите за защита на деца за съдържанието в Интернет (опции семеен режим (family mode), функция за безопасно търсене (safe search)).

– Ограничаване честотата на разпространение на реклами – ограничаване на броя на показване на дадена реклама за определен потребител в някой сайт.

– Осигуряване на подходяща за потребителя реклама.

– Измерването, оптимизацията и адаптацията на характеристиките за анализ – като например потвърждение на определено ниво на трафика в уебсайта, какъв тип съдържание се разглежда и как даден потребител влиза в уеб сайта (например: чрез търсачките, директно, от други уеб сайтове и т.н.). Уебсайтове обработват тези анализи относно използването им за подобряване на услугите в полза на потребителите.

11. Въпроси на защита и поверителността

По принцип, браузърите имат интегрирани настройки за поверителност, които осигуряват различни нива на приемане на бисквитки, период на валидност и автоматично изтриване, след като потребителят е посетил определен сайт.
Други аспекти на сигурността, свързани с бисквитките:

– Персонализиране на настройките на браузъра по отношение на бисквитките, за да се достигне до удобното ниво на Вашата безопасност при използването на бисквитки.

– Ако вие сте единственият човек, който използва определен компютър, можете да зададете дали искате по-дълги период от време за съхранение историята на сърфирането и лични данни за достъп.

– Ако споделяте достъп до определен компютър, можете да вземете предвид настройката на браузъра така, че той да изтрива индивидуалните Ви данни за сърфирането, всеки път, когато затворите браузъра. Това е един от вариантите за достъпа до сайтове, които използват бисквитки и за изтриване на цялата информация от посещението при приключване на сесията.

 

ПОЛИТИКА ЗА КОНФИДЕНЦИАЛНОСТ ВЪВ ВРЪЗКА С ОБРАБОТВАНЕТО НА ЛИЧНИ ДАННИ

Ние считаме гарантирането на правото на защита на личните данни за основен ангажимент на 24home.bg, поради което ще използваме и вложим всички необходими средства и усилия, за да обработваме Вашите данни при пълно съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 („Общият регламент на ЕС относно защитата на данните“ или „ОРЗД“) и всяко друго приложимо румънско законодателство. Тъй като един от основните принципи на тази правна рамка е прозрачността, ние сме изготвили настоящия документ, чрез който искаме да ви уведомим за начина, по който събираме, използваме, предаваме и защитаваме Вашите лични данни, когато Вие взаимодействате с нас във връзка с продукти и услуги, включително чрез нашия уебсайт или чрез мобилните приложения.

Запазваме си правото периодично да актуализираме и изменяме настоящата Политика за конфиденциалност, за да отразяваме всички изменения на начина, по който обработваме личните Ви данни или измененията на вашите законови изисквания. В случай на такива изменения, ние публикуваме изменената версия на Политиката за конфиденциалност на нашия уебсайт и поради това, любезно ви молим периодично да проверявате съдържанието ѝ.

Кои сме ние и как да се свържете с нас?

24home.bg (наричано по-долу „ 24home.bg “ или „ние“). За целите на законодателството в областта на защитата на данните, ние сме администратор при обработването на Вашите лични данни.

Тъй като Вашите мнения винаги са важни за нас и ние винаги имаме готовност да Ви предоставяме допълнителна информация, която може да Ви е необходима във връзка с обработването на вашите данни, Ви насърчаваме да се свързвате със служителя на 24home.bg, отговарящ за защитата на личните данни по електронна поща с адрес info@24home.bg или по обикновена поща или куриер до адрес гр. София, ПК1618, ул. Коломан 6 – като изписвате следния текст: на вниманието на длъжностното лице за защитата на личните данни на 24home.bg.

Кои категории лични данни обработваме ние?

Като цяло събираме Вашите лични данни директно от Вас, така че вие решавате какъв вид информация да ни предоставите. Например, информацията, която получаваме от Вас е следната:Когато си правите поръчка във 24home.bg, Вие ни изпращате вашите адрес на електронна поща, собствено, бащино и фамилно име;

  • Можете да добавите и допълнителна информация към личната ви страница (Моят акаунт) от платформата на 24home.bg като: мобилен телефонен номер, стационарен телефонен номер, адрес за доставка, допълнителен адрес на електронна поща, и пр.;
  • Когато правите поръчка, вие ни предоставяте следната информация: желаният от Вас продукт, собствено и фамилно име, адрес за доставка, данни за фактуриране, начин на плащане, телефонен номер, и пр.

Освен това ви предлагаме да се регистрирате в платформата на 24home.bg чрез Вашия профил във Facebook или Google. Ако изберете един от тези варианти, ще бъдете насочени към страницата Facebook / Google , където ще бъдете уведомени за предаването на Вашите данни на 24home.bg. Можете да разгледате политиките за конфиденциалност на Facebook и Google като последвате следните връзки:

https://www.facebook.com/about/privacy
https://policies.google.com/privacy

Освен това можем да събираме и впоследствие обработваме определена информация относно поведението ви при сърфиране в нашия уебсайт или използване на мобилно приложение, за да персонализираме вашето онлайн преживяване и изготвим предложения, които са съобразени с вашия профил. Приканваме ви да научите повече в тази връзка като прочетете раздела относно обработването по-долу.

В нашия уебсайт и в мобилното приложение можем да съхраняваме и събираме информация посредством бисквитки (cookies) и подобни технологии съгласно Политиката за бисквитките.

Ние не събираме, нито обработваме по друг начин чувствителни данни, включени в специални категории лични данни в Общият регламент относно защитата на данните. Освен това, ние не желаем да събираме или обработваме данни на непълнолетни лица, на възраст под 16 години.

Какви са целите и основанията на обработването?

Ние ще използваме Вашите лични данни за следните цели:

1. Предоставяне на услуги на 24home.bg във Ваша полза

Тази обща цел може да включва, при необходимост, следното:

– създаване и управление на профил в платформата на 24home.bg;

– обработване на поръчки, включващо приемане, валидиране, експедиране и фактуриране на същите;

– разрешаване на проблеми, свързани с анулирания на поръчки или всякакви други проблеми, свързани с поръчките, закупените стоки или услуги;

– връщане на продуктите в съответствие със законовите разпоредби;

– възстановяване на стойността на продуктите съгласно законовите разпоредби;

– оказване на подкрепа, включително даване на отговори на Вашите въпроси във връзка с поръчките Ви или стоките и услугите на 24home.bg;

Обработването на Вашите данни за тези цели в повечето случаи е необходимо за сключването и изпълнението на договор между 24home.bg и Вас. Освен това, за изпълнението на тези цели се изисква обработване съгласно приложимото законодателство, включително данъчното и счетоводното законодателство.

2. Усъвършенстване на нашите услуги

Ние бихме искали винаги да ви предложим най-доброто преживяване при пазаруването онлайн. За тази цел можем да използваме определена информация относно Вашето поведение на купувач, да ви приканваме да попълвате анкети за удовлетвореността Ви след приключването на поръчка, или да провеждаме директно, или с помощта на партньори, пазарни проучвания и изследвания.

Тези дейности ние базираме на нашите законни интереси при извършване на стопанска дейност като винаги се грижим за това Вашите основни права и свободи да бъдат незасегнати.

3. Маркетинг

Ние бихме искали винаги да сте осведомени за най-добрите предложения за продуктите/услугите, към които имате интерес. В тази връзка, можем да ви изпращаме всякакви видове съобщения, посредством канали за електронни съобщения (e-mail / SMS / mobile push / webpush и пр.), които съдържат обща и тематична информация, информация относно подобни продукти или продукти, допълващи закупените от вас продукти, информация относно оферти и промоции, информация относно продуктите, добавени в раздели „Акаунт/Количка“ или „Акаунт/Любими“, или ако сте проявили интерес към закупуването им, и други бизнес комуникации като пазарни изследвания и анкети за потребителското мнение, и можем да представяме персонализирани препоръки в уебсайта и мобилното приложение. За да ви предоставим информация, която представлява интерес за вас, ние можем да използваме определени данни относно вашето поведение на купувач (например, разгледани продукти/ продукти, добавени към списъка с желани продукти/ закупени продукти), за да създадем профил. Ние винаги гарантираме, че това обработване се извършва при спазване на Вашите права и свободи, и че решенията, взети във връзка с тях не пораждат никакви правни последици за Вас и не Ви засягат по подобен начин в съществена степен.

В повечето случаи ние изискваме Вашето предварително съгласие, за да ви изпращаме маркетингови съобщения. Можете да промените решението си и оттеглите своето съгласие по всяко време като:

– промените настройките в клиентския профил в раздел „Моите абонаменти“;

– използвате връзката „Отпиши се“ в съобщенията, които получавате от нас; или като

-се свържете с 24home.bg, използвайки данните за контакт по-горе.

В определени ситуации ние можем да базираме маркетинговите си дейности на законния си интерес към промотиране и развиване на търговската си дейност. Във всеки случай, когато използваме Ваша информация за нашите законни интереси, ние полагаме грижа и взимаме необходимите мерки, за да гарантираме, че Вашите основни права и свободи не са засегнати. При все това, Вие можете по всяко време, като използвате средствата, описани по-горе, да прекратите обработването на Вашите лични данни за целите на маркетинга и ние ще откликнем на искането ви.

4. Защита на нашите законни интереси

Възможно е да има случаи, в които ние използваме или предаваме информация, за да защитим правата си и търговската си дейност. Те могат да включват:

– мерки за защита на уебсайта и потребителите на платформата на 24home.bg срещу кибератаки;

– мерки за предотвратяване и откриване на опити за измама, включително предаване на информация на компетентни публични органи;

– мерки за управление на различни други рискове.

Главната причина за тези видове обработване са нашите законни интереси, свързани със защитата на търговската ни дейност като се прави уговорка, че ние гарантираме, че всички предприемани от нас мерки гарантират баланс между нашите интереси и Вашите основни права и свободи.

Освен това, в някои случаи, обработването от наша страна се базира на законови разпоредби като задължението за защита на стоките и стойностите, предвидено от приложимото законодателство в тази връзка.

Колко време пазим Вашите лични данни?

По правило, ние съхраняваме Вашите лични данни щом имате направена поръчка във 24home.bg. Вие винаги може да поискате от нас да изтрием определена информация или да закрием акаунта Ви и ние ще отговорим на това искане като запазим определена информация, дори и след закриване на акаунта, когато приложимото законодателство или законни интереси го налагат.

На кого изпращаме Вашите лични данни?

В зависимост от случая, можем да предаваме или даваме достъп до някои от Вашите лични данни на следните категории получатели:

– доставчици на куриерски услуги;

– доставчици на платежни/ банкови услуги;

– доставчици на маркетингови/ телемаркетингови услуги;

– доставчици на услуги, свързани с пазарни изследвания;

– застрахователни компании;

– доставчици на ИТ услуги;

– други компании, с които ние можем да разработваме съвместни програми за продаване на пазара на нашите стоки и услуги.

Ако сме задължени по закон, или ако това е необходимо за защита на законните ни интереси, можем да разкриваме определени лични данни и на публични органи.

Гарантираме, че достъпът до Вашите данни от частноправни субекти-трети страни се осъществява съгласно законовите разпоредби в областта на защитата на данните и конфиденциалността на информацията, въз основа на договори, сключени с тях.

Към кои държави предаваме вашите лични данни?

Понастоящем ние съхраняваме и обработваме личните Ви данни в България.

При все това, възможно е някои от личните ви данни да бъдат предадени на субекти, намиращи се в Европейския съюз или извън него, включително в държави, за които Европейската комисия не е признала адекватно ниво на защита на личните данни.

Ние винаги ще предприемаме стъпки, за да гарантираме, че всяко международно предаване на лични данни е внимателно ръководено с цел да се защитят Вашите права и интереси. Предаванията на данни към доставчици на услуги и други трети лица винаги ще бъдат защитени от договорни задължения и, когато е уместно, от други гаранции, като например стандартни договорни клаузи, издадени от Европейската комисия или схеми за сертификация, като например Щит за неприкосновеността за защита на личните данни, предавани от ЕС към Съединените американски щати.

Можете да се свързвате с нас по всяко време като използвате данните за контакт, посочени по-горе, за да разберете кои са държавите, към които предаваме Вашите данни и какви са защитните мерки, прилагани от нас във връзка с тези предавания на данни.

Как защитаваме сигурността на Вашите лични данни?

Ние се ангажираме да гарантираме сигурността на личните данни като прилагаме подходящи технически и организационни мерки при съблюдаване на промишлените стандарти.

Съхраняваме Вашите данни на сигурни сървъри като използваме най-новите алгоритми за криптиране и гарантираме съхранението на резервни копия.

Цялата платежна информация се криптира чрез SSL технология.

Въпреки мерките, които прилагаме, за да защитаваме вашите лични данни, ние сме наясно, че по принцип предаването на информация по интернет или други публични мрежи не е напълно безопасно, като съществува риск данните да могат да се преглеждат и използват от неупълномощени трети страни. Ние не можем да поемем отговорност за тези уязвимости на системи, които не са под нашия контрол.

Какви са Вашите права?

Общият регламент относно защитата на данните признава редица права във връзка с Вашите лични данни. Можете да поискате достъп до Вашите данни, корекцията на грешки в нашите файлове, и/или да повдигате възражения по отношение на обработването на Вашите лични данни. Можете също така да упражните правото си на подаване на жалба пред компетентния надзорен орган или до съда. В зависимост от случая, вие можете също така да разполагате с правото да поискате изтриване на Вашите лични данни, правото на ограничаване на обработването на Вашите данни и правото на преносимост на данните.

Повече информация за всяко от тези права можете да получите, като разгледате таблицата по-долу.

За да упражнявате правата си, можете да се свържете с нас като използвате данните за контакт, посочени по-горе. Моля, вземете предвид следното, ако желаете да упражните тези права:

Самоличност. Ние подхождаме сериозно към конфиденциалността на всички записи, съдържащи лични данни. Поради тази причина, ви молим да ни изпратите Вашите искания относно тези записи като използвате адреса на електронната Ви поща, посочен във Вашия акаунт във 24home.bg. В противен случай, ние си запазваме правото да проверяваме Вашата самоличност като изискваме допълнителна информация за потвърждаването ѝ.

Такси. Ние няма да налагаме такса за упражняване на каквито и да е права по отношение на Вашите лични данни, освен когато искането Ви за достъп до информация е без основание, многократно или излишно се повтаря, в който случай ще таксуваме разумна сума. Ще Ви информираме за евентуални приложими такси, преди да разгледаме искането Ви.

Срок за отговор. Ние планираме да отговаряме на всички валидни искания в рамките на един месец, освен когато искането е особено сложно, или ако сте отправили повече искания, в който случай ще отговорим в рамките на максимум два месеца. Ще ви уведомим дали ще имаме нужда от повече от един месец. Възможно е да ви помолим да ни кажете какво точно желаете да получите или за какво се тревожите. Така вие ще ни помогнете да действаме по-бързо и да съкратим времето за отговор на Вашето искане.

Права на трети страни. Няма да е необходимо да отговаряме на искане, ако то засяга по отрицателен начин правата и свободите на други субекти на данни.

Достъп

Можете да ни запитате:

– да потвърдим, че ние обработваме Вашите лични данни;

– да предоставим копие от тези данни;

– да Ви предоставим информация относно Вашите лични данни, като например данните, които ние имаме, как ги използваме, на кого ги разкриваме, дали ги предаваме в чужбина и как ги предпазваме, колко дълго ги пазим, какви права имате, как можете да подадете жалба, къде сме придобили Вашите данни, доколкото информацията вече не Ви е била предоставена посредством това известие.

Поправяне

– Можете да поискате от нас да поправим или допълним Ваши неточни или непълни лични данни.

– Възможно е ние да се опитаме да удостоверим неточността на данните, преди да ги коригираме.

Изтриване на данни

Вие можете да ни помолите да изтрием Вашите лични данни, но единствено ако:

– те вече не са необходими за целите, за които са били събрани; или

– Вие сте оттеглили вашето съгласие (ако обработването на данните се основава на съгласие); или

– упражнявате законно право на възражение; или

– те са били незаконно обработвани; или

– е налице правно задължение в тази връзка.

Ние нямаме задължението да уважим Вашето искане за изтриване на личните ви данни, ако обработването им се изисква:

– за да се изпълни законово задължение; или

– за да се установи, упражни или защити правна претенция;

Има определени други обстоятелства, при които не сме задължени да се съобразим с Вашето искане за изтриване на данни, въпреки, че те са и най-вероятните обстоятелства, при които може да откажем искането ви.

Ограничаване на обработването на данни

Можете да ни помолите да ограничим обработването на Вашите лични данни, но единствено ако:

– тяхната точност се оспорва (вижте раздела за поправяне на данни), за да имаме възможност да удостоверим тяхната точност; или

– обработването е незаконно, но Вие не желаете данните бъдат изтрити; или

– те вече не са необходими за целите, за които са били събрани, но ние все още имаме нужда да установим, упражним или защитим правна претенция; или

– Вие вече сте упражнили правото на възражение и проверявате дали доминирането на нашите права все още е налице.

Ние можем да продължим да използваме Вашите лични данни в резултат на искане за ограничение:

– ако имаме Вашето съгласие; или

– за да се установи, упражни или защити правна претенция; или

– за да се защитят правата на 24home.bg или на друго физическо или юридическо лице.

Преносимост на данните

Можете да ни помолите да предоставим Вашите лични данни в структуриран, широко използван и пригоден за машинно четене формат или можете да поискате те да бъдат директно „пренесени“ към друг оператор на данни, но единствено ако:

– обработването се основава на Вашето съгласие или на сключването на договор с Вас; и

– обработването се извършва с автоматично средство.

Право на възражение

Можете да възразите по всяко време поради причини, свързани с Вашата конкретна ситуация, срещу обработването на Вашите лични данни, основано на нашите законни интереси, ако считате че Вашите основни права и свободи доминират над тези интереси.

Освен това можете да възразите по всяко време срещу обработването на Вашите данни за целите на директния маркетинг (включително създаване на профили) без да посочвате каквато и да било причина, като в този случай обработването ще бъде прекратено при първа възможност.

Вземане на автоматични решения

Можете да ни помолите да не бъдете предмет на решение, основано единствено на автоматично обработване, но единствено когато това решение:

– поражда правни последици за Вас; или

– Ви засяга по подобен начин и в значителна степен.

Това право е неприложимо, ако решението, което е взето след вземането на автоматично решение:

– ни е необходимо с цел да сключим или изпълним договор с Вас;

– е разрешено от закона и са налице адекватни гаранции за Вашите права и свободи; или

– се базира на Вашето изрично съгласие.

Жалби

Имате правото да подавате жалба пред местния надзорен орган относно обработването на вашите лични данни. Без да се засяга правото ви да се свързвате с надзорния орган по всяко време, моля свържете се с нас предварително и ние Ви обещаваме, че ще положим максимални усилия, за да разрешим проблемите ви по взаимно съгласие.

Напомняме ви, че можете да се свързвате със длъжностното лице по защита на личните данни на 24home.bg по всяко време като изпращате своето искане до него по един от следните начини:

– по електронна поща до адрес: info@24home.bg или

  • по обикновена поща или куриер до адрес: гр. София, бул. История славянобългарска 6, пресечката на автосервиз АвтоДирос, ПК1220 – като изпишете текста на вниманието на длъжностното лице по защита на личните данни на 24home.bg.

Общите условия са последно обновени на 22.08.2023 г.

0
    0
    Вашата количка
    Вашата количка е празнаОбратно към магазина