🚚 Безплатна доставка за поръчки над 99лв.

Условия за връщане на стока

  • Потребителят има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 дни от датата на получаването й от Потребителя или лице различно от превозвача.
  • За да упражни правото си на отказ, Потребителят следва да уведоми 24home.bg за решението си чрез попълването на ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ / РЕКЛАМАЦИЯ НА СТОКА, преди изтичане на четиринадесет дневния срок за отказ по чл. 55, ал. 1 от ЗЗП, след което да изпрати искането за отказ на е-мейл support@24home.bg.
  • При упражняване правото на отказ от стоката, потребителят трябва да изпрати стоките обратно на 24home.bg. За да се възползва клиента от безплатно връщане на продукт, стоката трябва да се върне към нашият склад чрез куриерската фирма с която е получил продукта от нас.
  •  Ако Потребителят избере друг куриер за да върне стоките, разходите за транспорт са за сметка на Потребителя.
  • При хипотези, в които Потребителя поиска замяна, след като е получил поръчан от него продукт/и, куриерските разходи за връщането и изпращането на заменения продукт са за сметка на Потребителя, освен, ако не е договорена (писмено) безплатна доставка.
  • За да бъдат върнати обратно закупените стоки задължително условие е те да бъдат в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката, в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта им. Задължително стоките трябва да са придружени от всички документи по продажбата (като: касова бележка, стокова разписка, фактура, гаранционна карта).
  • На връщане и отказ не подлежат стоки, които не отговарят на тези условия. 24home.bg има право да откаже връщането на продукт, съобразно действащото законодателство.
  • Когато потребителят е упражнил правото си на отказ, 24home.bg възстановява всички суми, получени от потребителя по банков път, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 (четиринадесет) дни, считано от датата, на която е бил върнат продуктът обратно в склада на 24home.bg.
  • В случай, че плащането е направено с банкова карта, възстановяването на суми става чрез нареждане на обратна операция по картата в срок до 30 дни.
  • 24home.bg има право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно в склада.

Подаване на рекламация на стока

За рекламация на стока като например: липсваща част, повреден елемент или друг вид дефект, можете да изпратите вашето искане за рекламация на е-мейл: support@24home.bg.

За успешно входиране на рекламация е нужно:

  • Фактура
  • Гаранционна карта
  • Формуляр за рекламация
  • Снимки и описание на проблема

Снимки можете да изпратите към е-мейл support@24home.bg, заедно с описанието на проблема. Ако се касае за липси по комплектацията на продукта, след преброяване на частите по описа в инструкцията, можете да отбележите липсващата част с очертаване и броя на частите които не достигат, по този начин ще можем по-бързо да идентифицираме частта която ви е необходима.

При заявяване на резервни части, срокът зависи от завода производител. При наличност обикновено се изпращат до 2 седмици. Информация за срокът на доставка можем да дадем след като имаме получена информация от завода производител.

При възникнали въпроси, можете да се свържете с наш сътрудник на мобилен телефон: 0898 61 52 52 или на и-мейл адрес: support@24home.bg
0
    0
    Вашата количка
    Вашата количка е празнаОбратно към магазина